Középiskolásoknak

Ismerj meg minket:

Eötvös Loránd Tudományegyetem

        Természettudományi Kar

        Matematikai Intézet

szórólap



  • Aktuális hírek, események

  • FELVÉTELI IDŐPONTOK:
    Alkalmazott matematikus:
    2021. június 29. 8:30
    2021. június 30. 8:30
  • Matematikus
    2021. június 29. 10:00
    2021. július 1. 10:00

Bővebb információ kérhető: felveteli@ttk.elte.hu

A biztosítási és pénzügyi matematika mesterképzés felvételi vizsgáját idén a BCE szervezi.

  • A TTK kari matematikus nyílt nap 2021 február 3-án lesz.  Kapcsolat: matint@cs.elte.hu

MATEMATIKAI INTÉZET PROGRAMJA – 2021.02.03. SZERDA
15:30 Bemutatkozik az ELTE TTK
15:40 Simon Péter, a matematikai Intézet igazgatója bemutatja az intézetet és a szakot, videobejátszás: miért legyek matematikus
16:10 Kutatócsoportok bemutatkozása: élő stúdióbeszélgetés + videobejátszás a járványmodellezésről
16:30 Karrier-lehetőségek matematikusoknak: élő stúdióbeszélgetés a partner cégek képviselőivel (+ videobejátszás: nálunk végzett matematikusok mesélnek a munkájukról)
17:00 Diák-élet a matematika szakon: beszélgetés PhD diákunkkal + videobejátszás
17:25 A nyereményjáték nyerteseinek kihirdetése
17:30 Folytatás a Teams felületen

A nyílt nap linkje:  https://youtu.be/82VMsctKikU
  • Érdekes tananyagokat találhatnak ezen a linken.
    • Ezek akár szakkörön alkalmazhatóak, akár önállóan is feldolgozhatók, kipróbálhatók.
    • Olyan témákkal ismerkedhetnek meg, mint az ördöglakatok, titkosírások matematikája. Van továbbá bűvészmatek, azonosságok geometriai szemléltetése, valamint a kettős leszámlálás is megismerhető. Az EB lázban pedig talán legizgalmasabb témakör a focimatek lehet.
    • A tananyagok az EFOP-3.4.4-16-2017-00006 számú projekt matematika alprojektje keretein belül készült
  • Matematikatanárok képzése az ELTE TTK-n
    • Részletes leírás minden érdeklődő számára, aki matematikatanár szeretne lenni. Érdekes példafeladatokkal, leírásokkal bemutatva a képzés menetét. Itt lehet elolvasni a részletes kiadványt.
    • A kiadvány az EFOP-3.4.4-16-2017-00006 számú projekt matematika alprojektje keretein belül készült

Az oldal az EFOP-3.4.4-16-2017-00006 számú pályázat keretében valósult meg.